Tady jsme pro vás připravili průjezd naší trasou aby jste věděli do čeho jdete.
Tak tady vás odstartujem,máte jediný kousek rovinky na rozjezd.START
Po rovince vás čeká nájezd do prudké levé zatáčky,jak ohybem tak do kopce.
Zatím tak nevypadá ale POZOR !
A toto je ta zatáčka která se nedá projet rychle.
Po ní následuje stoupák v kterém každý stroj jede na ten nejtěžší převod.
Teď vás čeká pravá zatáčka,která tak trochu vynáší a ač se nezdá tak ubere rychlosti.
.
Ještě stoupání neskončilo jen se trochu zmírnilo
Zatáčka vás zpomalí ale je to pořád do kopce.
Po vjezdu do lesa a mírné levé zatáčce vás čeká ……
Máte možnost vydechnout,teda váš motor a malinko se rozjed.Komu akcelerace trvá dlouho má smůlu,neodpočine.
Stoupání v pravé mírné zatáčce je opravdu mírné a můžete při dobrém zvolení převodu začat zrychlovat.
Blíží se levá zatáčka která je levou stopou vracák a strmnější a pravou stopou mírnější ovšem s nezpevněnou krajnicí.
Teď je nejdůležitější jakou rychlostí se vám podaří projet pro další vývoj závodu.
Tak a je před váma možnost pořádně rozpumpovat stroj, než se dostaví poslední prudší stoupání.
Poslední pravá zatáčka která je mírná,nezbrzdí a za ní je …..
Taky poslední stoupání,náročné.
Blíží se horizont a za ním rovina.
A jste v cíli,neubírejte plyn až projedete cílovou čarou kde vás sejme fotobuňka časomíry.Potom je nutné ovšem zastavit a dbát pokynů pořadatele.
Pojedete po trati která je RZ závodů RALLYSPRINT KOPNÁ známá jako Podhoranka.Povrch tratě je asfalt (jak je patrné s fotografií),někde špatný ale ty největší díry jsme zacelili.V pátek před závodem trať zametem a místní sbor dobrovolných hasičů nám povrch spláchne vodou.
NEJLEPŚÍ ČASY -
rok 2001 ,PIO 21 čas – 1,42 p.Holík
rok 2002 ,PIO 21 čas – 1,29 p.Kráčalík
rok 2003 ,Skůtr čas – 1,33 p.Buchta
rok 2004 ,Skůtr čas – 1,26 p.Skoupil
rok 2005 ,hybrit čas – 1,24 p.Valdecký
rok 2006 ,minibik Blata čas – 1,09 p.Němeček
rok 2007 ,minibik Blata čas – 1,12 p.Krutil
rok 2008 , Jawa 21 upravená – 1, 11 p.Holý
Pokud zpočítáte průměrnou rychlost závodníka, tak to je výzva pro vás i váš stroj,ale nebojte se máme na to kategorie aby si byly stroje trochu rovny.