Trasa našeho závodu

 

Tady jsme pro vás připravili průjezd naší trasou aby jste věděli do čeho jdete. 

 

 Tak tady vás odstartujem,máte jediný kousek rovinky na rozjezd.START

 

P1010001

 

 

 

 

P1010002 

Po rovince vás čeká nájezd do prudké levé zatáčky,jak ohybem tak do kopce.

Zatím tak nevypadá ale POZOR !

 

 

 

 P1010003

 

 A toto je ta zatáčka která se nedá projet rychle.

 

 

 

 

P1010004

 

 

 Po ní následuje stoupák v kterém každý stroj jede na ten nejtěžší převod.

 

 

 

 

P1010006

 

 

 Teď vás čeká pravá zatáčka,která tak trochu vynáší a ač se nezdá tak ubere rychlosti.

 

 

.

P1010007

 

Ještě stoupání neskončilo jen se trochu zmírnilo

 

 

 

 

 

P1010008

 

 

 Zatáčka vás zpomalí ale je to pořád do kopce.

 

 

 

 

P1010009 

 

 Po vjezdu do lesa a mírné levé zatáčce vás čeká ……

 

 

 

 

P1010010

 

 

 Máte možnost vydechnout,teda váš motor a malinko se rozjed.Komu akcelerace trvá dlouho má smůlu,neodpočine.

 

 

 

 

P1010011

 

 

 Stoupání v pravé mírné zatáčce je opravdu mírné a můžete při dobrém zvolení převodu začat zrychlovat.

 

 

 

 

P1010012

 

 

 Blíží se levá zatáčka která je levou stopou vracák a strmnější a pravou stopou mírnější ovšem s nezpevněnou krajnicí.

 

 

 

 

P1010013

 

 Teď je nejdůležitější jakou rychlostí se vám podaří projet pro další vývoj závodu.

 

 

 

 

 

P1010014

 

 

Tak a je před váma možnost pořádně rozpumpovat stroj, než se dostaví poslední prudší stoupání.

 

 

 

 

P1010015

 

Poslední pravá zatáčka která je mírná,nezbrzdí a za ní je …..

 

 

 

 

 

P1010016

 

Taky poslední stoupání,náročné.

 

 

 

 

 

P1010017

 

 

 Blíží se horizont a za ním rovina.

 

 

 

 

P1010018

 

 

A jste v cíli,neubírejte plyn až projedete cílovou čarou kde vás sejme fotobuňka časomíry.Potom je nutné ovšem zastavit a dbát pokynů pořadatele.

 

 

 
 
Nakonec trochu statistiky
- Délka tratě je 980 m.
- Převýšení tratě start – cíl je 118 m !

Pojedete po trati která je RZ závodů RALLYSPRINT KOPNÁ známá jako Podhoranka.Povrch tratě je asfalt (jak je patrné s fotografií),někde špatný ale ty největší díry jsme zacelili.V pátek před závodem trať zametem a místní sbor dobrovolných hasičů nám povrch spláchne vodou.

NEJLEPŚÍ ČASY -
rok 2001 ,PIO 21 čas – 1,42 p.Holík
rok 2002 ,PIO 21 čas – 1,29 p.Kráčalík
rok 2003 ,Skůtr čas – 1,33 p.Buchta
rok 2004 ,Skůtr čas – 1,26 p.Skoupil
rok 2005 ,hybrit čas – 1,24 p.Valdecký
rok 2006 ,minibik Blata čas – 1,09 p.Němeček
rok 2007 ,minibik Blata čas – 1,12 p.Krutil
rok 2008 , Jawa 21 upravená – 1, 11 p.Holý

Pokud zpočítáte průměrnou rychlost závodníka, tak to je výzva pro vás i váš stroj,ale nebojte se máme na to kategorie aby si byly stroje trochu rovny.

 
 
  • VANČICA
  • Žádný komentář
  • Přečteno: 7685x

 

Motoservis Jakuba běží na systému WordPress | RSS Článků | RSS Komentářů | Přihlásit se