Zákazník nám jej dovezl v tomto nálezovém stavu.
Motocykl byl kompletně rezavý hloubkovou korozí, motor byl zaoxidovaný bez pohybu.
Chyběl tachometr, přední světlo bylo s Kyvačky.
Nádrž byla hodně porezlá do hloubky.Rozdělání bylo náročné, hlavičky od šroubů odlétávaly, část dílů šla přímo do šrotu. Plechařinu si vzal zákazník který se zabývá lakováním. Bloky motoru jsme odeslali na chemické leštění. Díly které nelze nahradit se renovují, zinkování, chromování a taky leštění, sháníme součástky.
Po roční práci všech kteří se podíleli na renovaci od lakování, chromování a kompletací naší firmou se nám přece podařilo z toho udělat zase motocykl. Díly které se daly nové jsou vyrobeny v České republice abychom udrželi kvalitu práce. Zapalování je nahrazeno novým bezbateriovým, motocykl musí být vždy připraven k jízdě a zmenší se riziko poškození součástek kyselinou s akumulátoru. Hodně součástek jsme použili z naší nabídky na eshopu :http://www.motokramek.cz/nahradni-dily-jawa-kyvacka-panelka-perak/nahradni-dily-jawa-250-350-perak/
Posuďte sami jak se nám to podařilo.