Tak i pro Stadiona tu máme první bezkontaktní zapalování. Pro závodníky je toto nezbytná součást úpravy motoru.
Toto zapalování taky zakoupíte u nás :http://www.motokramek.cz/bezkontakni-zapalovani-stadion/
Jeho parametry jsou :
- pracovní otáčky – 400 až 18 000 ot.
- zdroj pro osvětlení má výkon 20W/ 6V
- funkce doprava i doleva
Toto zapalování je taky k dostání u nás : http://www.motokramek.cz/bezkontakni-zapalovani-stadion/
Zde je schéma zapojení a návod k nastavení předstihu ( po kliknutí na obrázek se vám zvětší) :
A tady pár fotek z uchycení na motoru.Zapalování se montuje bez jakýkoli úprav na motoru a nebo čepu klikovky.
Nejprve namontujeme přírubu zapalování na motor.
Montáž rotoru na kliku je taky v pohodě, je nutné si pohlídat aby nebyl klínek vysoký a nezpůsobil házivost rotoru. Doporučil bych pokaždé kontrolu házivosti. I v případě že máte klínek né úplně ideální, základní polohu kterou nastavíte máte možnost potom doštelovat .
A je tu stator. Provlést kabely statorem, přes průchodku ven. O dotažení statoru se přesvědčte. Je nutné aby rotor nezachýtal o stator ! Potom by hrozilo poškození. Samozdřejmě provedete nastavení předstihu dle návodu. Nezapomeňte že Stadion se točí opačně.
Na konci kabelů je nutné připojit tranzistorovou indukční cívku. Tuto musíte uchytit na rámu stroje a ujistit se o dobrém ukostření. Je to jediné co je jinak než u originálu. Průměrově menší a lehčí rotor pomáhá akceleraci motoru.
Zapalování je výrobek české firmy a o její kvalitě můžete být jisti. Zdobí již mnoho motorů a bezproblémový chod je hlavní chloubou tohoto zapalování.